Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

VIDEO - Φθιώτιδα: Πολιτικό γραφείο ανάγκασε σε παραίτηση ανώτερο αξιωματικό της ΕΛ.ΑΣ.

"Περίεργες" μεταθέσεις από ανθρώπους που αυτοχαρακτηρίζονται κουμανταδόροι της ΕΛ.ΑΣ. και οι οποίοι τον ώθησαν με αυτό τον τρόπο σε παραίτηση, καταγγέλλει αστυνομικός υποδιευθυντής

Κατά πολιτικού γραφείου της Φθιώτιδας στρέφεται αστυνομικός υποδιευθυντής, κατηγορώντας το ότι τον ώθησε σε παραίτηση γιατί δεν ανήκε στο περιβάλλον του πολιτικού.

Ο αστυνομικός διευθυντής καταγγέλλει "περίεργες" μεταθέσεις, που δεν άρμοζαν με το βαθμό που έχει και που τον οδήγησαν να δηλώσει παραίτηση για λόγους ευθιξίας. Έκανε λόγο για "ανθρώπους που αυτοχαρακτηρίζονται κουμανταδόροι της ΕΛ.ΑΣ." και δρομολόγησαν την εξόντωση του λόγω του ότι δεν παρέλασε από τα γραφεία τους.

"Θεωρώ τη δίωξη μου αποτέλεσμα εξωυπηρεσιακών πιέσεων, που ενδέχεται να έχουν ως βάση πολιτικές σκοπιμότητες, οι οποίες σε κάθε περίπτωση είναι έξω από την προσωπική, ιδεολογική και υπηρεσιακή μου λογική. Με την αίσθηση ότι επιτέλεσα στο ακέραιο το καθήκον μου στα 31 χρόνια υπηρεσίας, νιώθω ότι μου έμεινε το αίσθημα της πικρίας από τη δίωξη μου και από το γεγονός ότι αυτή συντελέστηκε με κριτήρια εξωυπηρεσιακά και σαφώς όχι αντικειμενικά" δήλωσε σχετικά.


Πληροφορίες από lamiastar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά ή... διαφημιστικά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...