Τρίτη, 20 Αυγούστου 2013

O Τέρενς Κουίκ για την παράδοση των επισκευών και συντήρησης του στόλου και ναυστάθμων σε ιδιωτικές εταιρείες

Σε χέρια ιδιωτικών εταιρειών θα περάσουν όλα τα απόρρητα έγγραφα κατασκευής και συντήρησης τόσο των πλοίων του Πολεμικού Ναυτικού, όσο και των ναυστάθμων, λόγω της παράνομης εφαρμογής του μέτρου της διαθεσιμότητας των υπαλλήλων ΙΔΑΧ στο Υπουργείο Εθνικής Αμύνης, χωρίς να λαμβάνει υπόψη του την επιχειρησιακή ικανότητα των Ενόπλων Δυνάμεων και την εθνική ασφάλεια της χώρας.

Αυτό καταγγέλλει με Ερώτησή του προς τους Υπουργούς Εθνικής Άμυνας Δημήτρη Αβραμόπουλο και Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκο Μητσοτάκη ο Βουλευτής Επικρατείας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ και μέλος της Διαρκούς Επιτροπής Εθνικής Άμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων, Τέρενς Κουίκ.

Και μάλιστα ο Τέρενς Κουίκ αναρωτιέται ποιός θα διασφαλίσει ότι μέσα στην μετοχική σύνθεση κάποιας εκ των ιδιωτικών εταιριών δεν κρύβονται και Τούρκοι, αποκαλύπτοντας παράλληλα, ότι ανώτεροι και ανώτατοι αξιωματικοί του ΓΕΝ έχουν και εγγράφως και προφορικά εκφράσει την πλήρη αντίθεσή τους για αυτή την νέα μνημονιακή απόφαση.

Επιπλέον ερωτά τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας, πως είναι δυνατόν να επιτρέπει άλλον Υπουργό, τον Διοικητικής Μεταρρύθμισης, να εμπλέκεται στην λειτουργία των Ενόπλων Δυνάμεων.

Σύμφωνα με προσωπικές έρευνες του Τέρενς Κουίκ, αλλά και με πληροφορίες του Πολιτευτή των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ στην Εκλογική Περιφέρεια της Αιτωλοακαρνανίας Παναγιώτη Μιχαλάτου, στη λίστα που απέστειλε το ΥΕΘΑ συμπεριλαμβάνονται χωρίς καμία αξιολόγηση 371 υπάλληλοι Ι.Δ.Α.Χ. (Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου) ανεξαρτήτου ειδικότητας, μορίων και προσόντων.

Οι υπάλληλοι ΙΔΑΧ στο 99% είναι υπάλληλοι τεχνικών ειδικοτήτων, οι οποίοι έχουν καταρτιστεί και εκπαιδευτεί με χρήματα των ενόπλων δυνάμεων, ενώ η θέση τους σε διαθεσιμότητα γίνεται χωρίς καμία λογική εκσυγχρονισμού και εξορθολογισμού των επιμέρους Υπηρεσιών ή περιστολής δαπανών δεδομένου ότι είναι χαμηλόμισθοι, η συντριπτική πλειοψηφία είναι είτε επιστήμονες κάτοχοι διδακτορικών ή μεταπτυχιακών διπλωμάτων, είτε εξειδικευμένοι τεχνικοί με πολύτιμη εμπειρία στο αντικείμενο τους, οι οποίοι έχουν προσληφθεί με κριτήρια ΑΣΕΠ και διαδικασίες που ελέγχονται από το ΑΣΕΠ, χωρίς κανένα πειθαρχικό παράπτωμα στη διάρκεια του εργασιακού τους βίου.

Πιο συγκεκριμένα τόσο στο Ναύσταθμο της Σαλαμίνας όσο και στον Ναύσταθμο της Σούδας, η πλειονότητα των υπό απόλυση εργαζομένων ΙΔΑΧ κατέχουν καίριες θέσεις, αποτελώντας ένα απόλυτα εξειδικευμένο προσωπικό, σπάνιων και απαραίτητων ειδικοτήτων και των δυο ναυστάθμων.

Επιπρόσθετα στο αεροδρόμιο του Ακτίου, το οποίο μάλιστα έχει μικτή χρήση, τίθενται σε διαθεσιμότητα 38 υπάλληλοι όλοι με συμβάσεις ΙΔΑΧ. οι οποίοι ως επί το πλείστον απασχολούνται στον τομέα της πυρασφάλειας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά ή... διαφημιστικά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...