Κυριακή, 13 Οκτωβρίου 2013

ΠΑΣΟΚ: Όχι στην επαναφορά των μηχανοκίνητων τμημάτων στην παρέλαση της 28ης


Την αντίδραση του ΠΑΣΟΚ προκάλεσε η απόφαση για επαναφορά της συμμετοχής των μηχανοκίνητων και ιπτάμενων τμημάτων στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου, το οποίο ζητά την άμεση ανάκλησή της.

Όπως σημειώνει όταν ελήφθη η απόφαση η απόφαση για την εξαίρεσή τους αυτό δεν έγινε μόνο για λόγους οικονομικούς, αλλά και λειτουργικούς με εισήγηση της στρατιωτικής ηγεσίας. «Τα άρματα δεν είναι για επίδειξη αλλά για άμυνα. Η επιθεώρηση των αρμάτων γίνεται στον τόπο που είναι εγκατεστημένες οι μονάδες και όχι στη Θεσσαλονίκη ή την Αθήνα, τα δε πολεμικά αεροσκάφη μας κάνουν υπερήφανους ως φρουροί του Αιγαίου και όχι με πτήσεις επίδειξης», σημειώνεται.

Υπενθυμίζουμε ότι τα μηχανοκίνητα είχαν αποσυρθεί προ τριετίας λόγω του υψηλού κόστους εν μέσω κρίσης, το οποίο υπολογιζόταν  μεταξύ 3,5 εκατ. έως 5 εκατ. ευρώ ετησίως. Τώρα η κυβέρνηση κάνει λόγο για δαπάνη μόλις περί τις 350 χιλ. ευρώ... Πού βρίσκεται η αλήθεια;



Οπως αναφέρει το capital.gr το μυστικό βρίσκεται στην κοστολόγηση έννοια που μόλις την τελευταία τριετία έχει αρχίσει να εισάγεται στις Ένοπλες Δυνάμεις και, ως εκ τούτου, διάγει περίοδο «προσαρμογής». Και δεν αφορά μόνο στις παρελάσεις, αλλά σε όλη τη λειτουργία των Ενόπλων Δυνάμεων. Μόλις πρόσφατα, άλλωστε, εισήγαγαν την έννοια του «κόστους κύκλου ζωής» για τα οπλικά συστήματα.

Σε ό,τι αφορά την παρέλαση, μια σοβαρή μελέτη-εκτίμηση κόστους δεν μπορεί να περιορίζεται μόνο στα καύσιμα των μέσων και σε τυχόν οδοιπορικά του προσωπικού.

Και αυτό γιατί επί τουλάχιστον δύο μήνες κάθε χρόνο αναλώνονται στις μονάδες σε δοκιμαστικές παρελάσεις για να προετοιμαστούν.

Σύμφωνα με τις επίσημες διαταγές, η προετοιμασία ξεκινά 20 ημέρες πριν από τη γιορτή, που δεν είναι μόνο οι δύο εθνικές επέτειοι της 25ης Μαρτίου και 28ης Οκτωβρίου. Υπάρχουν, παράλληλα, μια σειρά από πόλεις ανά τη χώρα, που γιορτάζουν διάφορες επετείους και συμμετέχει στρατιωτικό προσωπικό..

Για όλα αυτά δεν υπολογίζονται οι χαμένες εργατοώρες από την εκπαίδευση, όλο αυτό το διάστημα. Αρκεί να αναφέρει κανείς ότι με πρόχειρους υπολογισμούς ετησίως απασχολούνται περί τις 2.000 ένστολοι, τουλάχιστον επί 15 εργάσιμες ημέρες.

Υπολογίζονται τα ημερομίσθια, προσθέτουν το λειτουργικό κόστος, τη συντήρηση των και τα ανταλλακτικά; Όχι, γιατί τότε το κονδύλι επ΄ ουδενί δεν περιορίζεται σε μερικές χιλιάδες ευρώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά ή... διαφημιστικά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...